Soovitused sõnastas The Entrepreneuri kaasautor Neil Patel, vahendab
Äripäev. Patel kirjutab, et tema kogemuste põhjal on mõttetu oodata õiget ettevõttega alustamise aega, pigem tasub mõelda, et tegu on asjaga, mille peab ära tegema. Ja seda hoolimata ajast. Ära lase end hirmutada raskustest, millega sa võid tulevikus silmitsi seista. Neid tuleb niikuinii. Selleks, et olla edukas idufirma, ei pea välja tulema geniaalse idee või tootega, mida pole kunagi varem müüdud. Tähtis on oma tootele juurde anda väike vimka, mis seda eristab või teistega võrreldes paremaks muudab. Toogem siinkohal näite Richard Bransonist, kes rajas Virgin Airlinesi sisuliselt meeleheitest. Ta tahtis sõita Neitsisaartele (inglise keeles Virgin Islands) puhkusele. Kuna tema lend tühistati, rentis Branson lennuki, millele sihtpaika lennata. Ühtlasi võttis ta Neitsisaartele kaasa ka kõik teised reisijad, kes lennu tühistamise tõttu tühjade kätega jäid, ning kes olid nõus maksma 29 dollarit pileti eest. Paratamatult ei tea sa kõigile oma tulevase ettevõttega seotud küsimustele vastuseid ning seetõttu on tark kaasata eksperte. Julge nõu küsida ning olles kindel, et tegu on asjaliku inimesega, püüa ta kaasata enda ettevõttesse. Pane inimesed enda kasuks tööle. Ei tasu arvata, et heade kaastöötajate leidmine on kerge, panusta sellesse aega ning ressursse. Ettevõtte alustamisega ei maksa pusida üksi, kasulik on kaasata veel keegi, kes oskab panustada nii oma teadmiste, oskuste kui andekusega. Samuti on mitmel puhul leitud, et investorid panustavad suurema tõenäosusega neisse idufirmadesse, millel on mitu asutajaliiget. Selle soovituse ehedaks näiteks on Steve Jobs, kes ei pruukinud olla küll kõige lahkem inimene, ent kes suutis oma töötajatest välja pigistada maksimumi. Nii mitmedki mõistsid, et on tegelikult võimekamad kui varasemalt arvasid. Proovi leida keegi, kes sunnib sind samamoodi pingutama ja keda sina suudad motiveerida nõnda, et ta annab endast kõik. Püüa mitte mõelda sellest, kui palju su toode sulle tulevikus sisse tuua võib. Pea meeles, raha jõuab ise hea tooteni. Ettevõtte kasv ei võrdu firmasse raha pumpamisega. Pigem tähendab see pidevaid koolitusi ning arengut ehk kõiki muid asju peale raha küsimise. Patel kirjutab, et turundust võib pidada üheks paremaks investeeringuks oma uude ettevõttesse. Turundamine võimaldab su tootel jõuda tarbijani ning aja panustamine turundusse on väga oluline. Idufirma ei eksisteeri vaid ettevõtja mõtetes, idufirma ärkab ellu, kui selle asutajad suhtlevad oma tulevaste klientidega. Kui inimesed ostavad su toodet, on väga oluline oma kliente tundma õppida: mida nad sooviksid ning mida sa saaksid neile pakkuda. Su äri edukus sõltub sellest, missugune on klientide tagasiside. Mida varem sa õpid oma kliendi profiili tundma, seda suurem on tõenäosus, et su kliendid on sulle lojaalsed ning sinu pakutavad tooted ja uuendused lähevad neile peale.