4. novembril Eestis esinenud Uberi kommunikatsioonijuht Gareth Mead avaldas lootust, et kuna Eesti on oma digitaalarenguga Euroopas silma jäänud, õnnestub Uberil aidata siin muuta seadusi selliselt, et need sobiks ka teistesse Euroopa riikidesse.
- Uberi kommunikatsioonijuht Gareth Mead. Foto: Andras Kralla
"Eesti on digitaalmaailma omaks võtnud. Skype ja TransferWise on head näited Eestis valitsevast edasiviivast suhtumisest, mille tõttu usume, et on võimalus, et Eesti näitaks teed Euroopa Liidu tasandil," ütles Uberi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika kommunikatsioonijuht Gareth Mead intervjuus Äripäevale pärast oma ettekannet kommunikatsioonijuhtimise mõttekojas Kaja 2015.
Kui keeruline on kommunikatsioonijuhina tegutseda väga eripalgelistes piirkondades?
Kuigi riigid ja linnad on erinevad, on seal väljakutsed sarnased. Olgu see Moskva, Johannesburg või Brüssel – kõik on väga erineva linnad, aga kõigil on kohutavad ummikud. Väljakutsed võivad erineda vaid selle poolest, milline on nende tähtsuse järjekord. Näiteks Lõuna-Euroopas on töötus suurem probleem kui ummikud. Kuid ka neil on ummikutega probleeme.
Firmana usume, et saame nende probleemidega aidata. Minu ülesanne on anda kohalikele meeskondadele suuniseid, kuidas seda mõtteviisi levitada. Miski ei ole parem kohalikest teadmistest, mistõttu tahan oma meeskonda leida ka Tallinnast kedagi, kes looks usaldust, häid suhteid ja jutustaks meie lugu Balti riikides.
Pikemalt saab lugeda
Äripäeva veebist.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.