Reklaamiettevõtja ja endine riigikogu liige Reet Roos leiab, et iga turuliider peaks kasutama ära oma kogemust ja infot ning looma nii-öelda oma Taxify.
- Reet Roos Äriplaanil 2016. Foto: Marko Mumm/Meediafoto
„Mulle ei mahu pähe, et terves maailmas ja ka Eestis, ei ole näiteks taksoturu liider teinud oma Taxifyd. Sul on kogu turg, sissetulek - ja sa ei tee seda,“ imestas Roos. „Kui sa ei taha, et keegi tuleb su turule ja ampsab ära arvestava tüki sellest, siis peab olema ise tähelepanelik ja inovaator.“
Roosi sõnul on lahti läinud start-up'i-maania ja kogu aeg tõstetakse üles küsimust, millisesse start-up'i keegi investeerib. Roos loodab, et selle vahuga koos tuleb ka ettevõtteid, mida reaalselt luuakse ja mis jäävad turule püsima.
Mis puudutab järgmist aastat ja tulevikku laiemalt, siis Roosi sõnul on siin võtmesõnaks kiire tehnoloogiline areng - olla konkurentidest efektiivsem. Ta rõhutas, et kuna talle meeldivad noored ja vihased inimesed, siis tahaks ta selliseid näha rohkem ka meie valitsuses.
Täispikka artiklit saab lugeda
Äripäeva portaalist.
Täna toimub Tallinnas Äripäeva iga-aastane suursündmus, konverents Äriplaan, kuhu on kokku tulnud arvamusliidrid - ühed esinema, teised kuulama ja kaasa mõtlema. Äripäev vahendab kogu päeva Nordea kontserdisaalis toimuvat.
Autor: Alyona Stadnik, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Eesti taksofirmad Tallink Takso ja Tulika Takso lõid ühiselt uue taksode tellimise mobiilirakenduse Taxofon, mille kaudu hakkab kliente teenindama umbes 500 autot ja väikebussi.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.