• 13.04.15, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ettevõtted osalevad Euroopa tervise-IT messil

Eesti delegatsioon külastab 14.-16. aprillil toimuvat Euroopa tervise-IT tippmessi conhIT Berliinis, kus esitletakse oma innovaatilisi lahendusi saksa ja rahvusvahelistele partneritele.
14.-16. aprillil 2015 toimuvale delegatsioonireisile Berliini sõidavad järgmised eesti ettevõtted: - tarkvaralahendused e-tervises ja patsiendi jälgimisel; - tarkvaraarendus komplekssete andmete kogumiseks, haldamiseks ja analüüsiks, eelkõige biomeditsiini valdkonnas; - Eesti suurim sotsiaalkindlustus- ja meditsiinitarkvara tootja; - kognitiivsete rehabilitatsioonilahenduste arendamine; - tarkvaraarendusettevõte fookusega e-tervise rakendustel; - tervise e-teenuste  tarkvaraarendus; - üle 80 spetsialistist koosnev tervise valdkonna meeskond, mis pakub tipptasemel veebipõhiseid tervishoiu IT-lahendusi.
Ignite
Quretec
MediSoft
Cognuse
Opus Online
Affecto Estonia
Nortal
Eesti ettevõtted soovivad esitleda oma innovaatilisi lahendusi nii saksa kui ka rahvusvahelistele partneritele ning luua uusi ärikontakte. Lisaks osalemisele  conhIT messi ärikongressil ja B2B kohtumistel, kohtub Eesti delegatsioon tervise startup ettevõtetega ning külastab Euroopa suurimat ülikooli kliinikumi Charite’ haiglat Berliinis.
Messikülastuse korraldavad Saksa- Balti Kaubanduskoda ja Tallinna Teaduspark Tehnopol.
Tallinna Teaduspark Tehnopol on teadus- ja ärilinnak, kus tegutseb 200 tehnoloogiaettevõtet. Peamiseks fookuseks on tegevus IKT, tervisetehnoloogia ja rohetehnoloogia valdkondades.
Saksa-Balti Kaubanduskoda Eestis, Lätis, Leedus on üks osa saksa väliskaubanduskodade (AHK) ülemaailmsest võrgustikust. Ainus piirkondlik rahvusvaheline kaubanduskoda on hetkel ca 400 liikmefirmaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele