Transferwise kritiseeris oma blogis suurpanga HSBC vanamoelisust ja keskkonnavaenulikkust.
Taavet Hinrikuse ja Kristo Käärmanni loodud idufirma TransferWise, mis võimaldab teha rahvusvahelisi valuutaülekandeid iga kord teenustasu või konverteerimise eest pangale suurt lõivu maksmata, kirjutas oma blogis sellest, kuidas meeskond laadis alla HSBC mobiilirakenduse ja sai selle eest HSBC-lt prinditud 8-leheküljelise infovoldiku.
Meeskond teravmeelitses, et pank on oma klienditeeninduse tasemelt tagasi 19. sajandisse langenud kui ei hoolitsetud keskkonnast ja saadeti klientidele paberkirju.
“Selles pole mitte midagi iroonilist, kui te saadate meile postiga paberitüki, millel seisab: “Tere tulemast mobiilsesse panka” – kuidas me küll ise sellise geniaalsuse peale ei tulnud, kui me oma mobiilirakenduse turule tõume. Me mõtlesimegi, et puud on alati liigagi ülehinnatud,” ironiseeriti.
Lõpetuseks tänati veel panka hea teenuse eest.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.