E-kaubandusettevõte Cherry Media on tänavu kahekordistamas reisimüügi käivet, sel aastal ulatub see ligi 5,5 miljoni euroni.
Pakettreiside müük moodustab umbes poole Cherry reisiteenuste käibest, ülejäänu on peamiselt riigisisene või Balti riikide vaheline turism.
"Kui 2010. aastal alustasime restorani-, spaa- ja muude päevapakkumiste portaalina, siis nüüdseks kasvab Cherry peamiselt e-kaubanduse ja online-reisiettevõttena,” ütles Cherry Eesti tegevjuht Martin Kõiva.
200 töötajaga Cherry Media grupi müügikäive ületas läinud aastal kolmes Balti riigis 27,5 miljonit eurot.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.