Humana infojuhi Mari-Helene Kaberi sõnul on mitmeid põhjuseid, miks kasutatud riiete müügiga tegeleval firmal pole mõtet e-poodi pidada.
Esiteks on Kaberi sõnul Humanas enamik riideid müügil ühekaupa. "Harvadel juhtudel on sama eset kaks-kolm tükki," ütles Kaber. Kõigi asjade e-poodi ülesriputamine oleks liiga töömahukas.
Teiseks nimetas Kaber, et inimesed tahavad üldiselt riideid selga proovida. "Tänapäeval ei või kindel olla, millisele suurusele täpselt mingi number vastab, sest kasutusel on erinevad standardid," ütles ta.
Kaber lisas, et Humana partnerorganisatsioonidel Soomes ja USAs on küll veebipoed, mis toimivad, kuid mitte väga edukalt. Eestis on otsustatud, et e-poodi pole mõtet pidada, kuna see oleks kasumlik vaid väga suure müügimahu korral. Humana ei müü ka erinevalt paljudest second-hand poodidest antiiki, mille ühekaupa müük ennast ära tasuks, lisas Kaber.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.