H&Mi juhatuse esimees Karl-Johan Persson investeeris oma isiklikest vahenditest 25 miljonit Rootsi krooni toiduainete müügiga tegelevasse Rootsi veebipoodi Mathem, kirjutab Dagens Industri.
Persson on üks investoritest, kes andis kokku 55 miljonit Rootsi krooni veebipoele, mille eesmärk on 2014. aastal kasumisse jõuda.
Hetkel ulatub Mathemi aastakäive 250 miljoni Rootsi kroonini, kuid Stockholmis, Göteburgis ja Malmö ümbruses tegutseva ettevõtte eesmärgiks on jõuda 3 miljardi kroonini.
Karl-Johan Persson on 1947. aastal moemüügiketi Hennes & Mauritz loonud Erling Perssoni lapselaps.
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?