Twitter on suurema kärata teinud avalikuks analüüsitööriistad, mis võimaldavad kasutajatel vaadelda neid jälgivate inimeste ja brändide andmeid, vahendab The Next Web.
Muuhulgas on võimalik vaadelda viimaste säutsude tulemuslikkust. Kasutajad saavad tööriistadele ligi kui lähevad
Twitteri reklaamide töölauale ja vajutavad analüütika lingil.
Kasutajatele pakutakse viimase kuu statistikat (mainimised, jälgimised, loobumised) graafikuna. Täiendavalt saavad kasutajat infot oma viimaste säutsude kohta (lemmikud, taassäutsumised ja vastused).
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.