AppTankeri juhi Martin Mägi sõnul eeldavad potentsiaalsed kliendid tihti, et äpi loomine maksab viiendiku selle tegelikust hinnast.
Ühe äpi loomine võtab tema sõnul kuu-kaks, kusjuures eriti oluline on eeltöö kliendiga ja analüüs. "See on ka see, mis ta kulukaks teeb," märkis äppe loova firma juht Martin Mägi täna Äripäeva
äpiseminaril esinedes.
"Kui kogemus on keskpärane, siis ühe korra äppi kasutatakse ning jäetakse siis telefoni. Kui kogemus on väga hea, hakkavad inimesed ise seda levitama," sõnas ta.
Äpist on Mägi sõnul lihtne loobuda ehk selle kasutamine suvalisel hetkel pooleli jätta. Ettevõttel jääb siis raha teenimata, näiteks kinopilet müümata, sõnas ta.
AppTankeri tuntuim äpp ongi Solarise kino oma, seda on alla laetud üle 35 000 korra. Solarise äpp on pälvinud Eesti disainiauhinna ning pärjatud parima m-teenuse auhinnaga. Solarise piletimüügi maht nutitelefonides on viimase nelja kuuga olnud 100 000 eurot, sõnas Mägi.
Äpi loomisel tuleb tema sõnul mõelda kolmele eesmärgile. Äpp peaks muutma mõne tegevuse tegemise mobiilis mugavaks, pakkuma kasutajale lisaväärtust, samuti ka mängulisust ja meelelahutust.
Äpid jäävad vähemalt viis aastat veel, märkis AppTankeri juht Martin Mägi Äripäeva seminaril.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.