Estonian Airil on Elioni rikkest tingitud mured lahendatud, kinnitas firma pressiesindaja Ilona Eskelinen. Kahjunõude esitamisest ta meedia vahendusel rääkida ei soovinud.
"Meie koduleht on üleval ja süsteemid toimivad," kinnitas Eskelinen, et Elioni laiaulatusliku rikke tõttu 24 tundi maas olnud veebileht toimib jälle.
Kahjunõude esitamise kohta Eskelinen kommentaari anda ei soovinud ja selgitas, et ettevõte ei soovi seda läbi meedia arutada. Ta kinnitas, et kindlasti arutatakse küsimusi, kuidas sarnaseid olukordi tulevikus vältida, mida paremini teha ja kuidas selliste olukordade eest kaitsta saab.
Estonian Air koduleht oli maas enam kui 24 tundi, mis tähendas seda, et kliendid ei saanud veebist pileteid osta, lennuinfot saada, teha lennule registreerimist, piletit muuta ning anda tagasisidet.
Eskelinen rääkis, et broneerimissüsteem töötas ning läbi reisibüroode oli teenuste osutamine võimalik. Samuti oli võimalik teha toiminguid läbi Estonian Airi kassa ja klienditeeninduse kaudu. "Sellist totaalset seisakut ei olnud," ütles Eskelinen.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.