Miks peaks otsima uusi töötajaid oma ettevõttesse sotsiaalmeedia kaudu? Sellele küsimusele annab Personali Praktiku uues numbris peatoimetaja Kristi Mikiver lihtsa vastuse – seal on kandidaadid.
Sotsiaalmeedias värbamisel tuuakse Mikiveri sõnul tavapäraselt välja kaheksa tegurit. Kogu tegevuse tuum on ettevõtte karjäärileht sotsiaalmeedias ning sellega seostatakse kogu ülejäänud tegevus, mille hulka kuulub näiteks tööandja maine, talendi kommuunid, vabade ametikohtade info, värbamiskuulutused, töötajate tehtud viited, mobiiltelefoni "sõbralik" leht ja ATS integratsioon.
Sotsiaalmeedias värbamise ajalugu pole veel väga pikk, kuid Mikiveri hinnangul võib siin juba suunamuutuseid täheldada: näiteks CV sellisel kujul kui praegu arvatavasti kaob. Kui ei kao, siis vähemalt teiseneb olulisel määral.
Loe artiklit edasi ajakirja Personali Praktik värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka
veebis.
Autor: Indrek Kald, Kaire Uusen
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.