Amazon.com avalikustas teenuse, mis suurendab konkurentsi Apple'i iTunesiga, vahendas Reuters.
Amazon tõi turule AutoRipi, mis annab klientidele varem ostetud CD-de tasuta digitaalsed versioonid. Taolist võimalust saavad kasutada vaid Amazoni kliendid, kes on ostnud AutoRipi võimalusega CD-d pärast 1998. aastat.
Amazoni digitaalse muusika osakonnajuhi Steve Boomi sõnul kuuluvad AutoRipis saadaval oleva 50 000 albumi hulka viimase 15 aasta populaarseim muusika. Firma teatel on digitaalseid muusikafaile võimalik kuulata või alla laadida Cloud Playeri nimelise teenuse vahendusel.
Amazoni MP3 digitaalne muusikaäri on tegutsenud alates 2007. aastast, kuid firma turuosa jääb uuringufirma The NPD Groupi teatel alla 15%. Kindlat liidripositsiooni hoiab Apple'i iTunes rohkem kui 50%-lise turuosaga.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 12:52 (Eestis kell 19:52) langes Amazon.comi aktsia 1,12%. Aastaga on ettevõtte aktsiahind tõusnud 47,22%.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.