• 09.10.12, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebook testib „want“ nuppu

Facebook Inc. testib partneritega uut rakendust, mis laseks kasutajatel luua ostusoovide nimekirja kodusisustustoodetest, riietest ja teistest jaekaupadest, andes sellega veel ühe nükke e-kaubanduse suunas, vahendas finantsuudisteagentuur Reuters.
Facebook ütles, et teeb koostööd seitsme jaemüüjaga, kaasa arvatud Pottery Barni ja Victoria's Secretiga, et katsetada uut rakendust, mis laseks kasutajal märgistada soovitavad tooted, vajutades “want” (tahtma inglise keeles – toim) nuppu.
“Inimesed saavad tellida neid kollektsioone ja jagada oma sõpradega asju, millest nad huvitatud on. Inimesed saavad vajutada neid läbi ja osta neid asju Facebookist,” oli toodud Facebooki teadaandes.
Facebooki aktsia hind oli USA kauplemispäeva lõpuks -2,44%, 20,40 dollari peal.
Autor: Teele Liblik

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele