TNS Emor turu-uuringute järgi kasvas mobiilse interneti kasutatavus Eesti elanike seas 2011. aasta lõpuks 36%-ni.
Kiireim kasvaja oli Elisa Eesti, vahendab ettevõte oma pressiteates. Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul näitas kogu telekommunikatsiooniturg eelmisel aastal märkimisväärset kasvu.
„2011. aastal kuulus Elisale 69% Eesti telekomituru käibekasvust,“ sõnas Sami Seppänen. „Kui Eesti suuremate telekommunikatsioonifirmade käive kasvas mullu kokku 12,1 miljoni euro võrra, siis sellest käibekasvust kuulus Elisale 8,4 miljonit eurot.“
TNS Emori uuringutulemused näitasid, et Elisa MiNTi kasutab 33% arvutis mobiilse interneti teenust kasutavatest eraklientidest. Teisele kohale platseerus EMT 29%, kolmandale Tele2 21%-ga ning KÕU turuosa mobiilse interneti teenuse pakkumisel kahanes 5%-ni.
Elisa ärikliendiüksuse juhi, juhatuse liikme Jüri Teemanti sõnul tugevdas Elisa eelmisel aastal ka ärikliendi positsiooni. „Tänase seisuga on 55% ministeeriumidest Elisa kliendid,“ märkis Teemant. „Lisaks on 47% Äripäeva TOP 30 ning 31% Äripäeva TOP 100 ettevõttest Elisa kliendid.“
Konkurentsiameti andmetel on Elisa suuruselt teine mobiilsideoperaator Eestis, omades 30% turuosa. EMT turuosa on 45 ja Tele2 turuosa 28%.
Elisa Eesti ASi 2011. aasta käive oli 101,4 miljonit eurot.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.