Maksu- ja tolliamet võttis alates 15. veebruarist testperioodiks kasutusele internetitelefoni tarkvara Skype.
Skype’i kaudu saavad nii Eestis kui ka välismaal asuvad kliendid vastuseid tulu deklareerimise küsimustes ja abi nii paber- kui ka elektroonilise deklaratsiooni täitmisel. Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype´i kontole saab ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.
Skype’i kaudu saab teha tasuta kõnesid interneti kaudu, kõne kvaliteet on võrreldav tavatelefoni helikvaliteediga.
Maksu- ja tolliameti kasutajanimed Skype’i võrgustikus on tulud1 ja tulud2. Kliente teenindatakse esmaspäevast neljapäevani kella 8.30-16.30 ja reedeti kella 8.30-15.30. Testperiood kestab kuni 2. aprillini.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.