Best Marketing viis Best Internet 2011 jaoks läbi uuringu Eesti sotsiaalmeedia olukorrast.
Kuna lavalt kõike ette kanda ei jõudnud, siis avaldame siinkohal väikese ülevaate Eesti populaarseimate Facebooki ärikategooria lehtede (metrix.station.ee andmetel) postituste sisust. Saate teada, kui tihti ja millise sisuga sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad.
Vaatluse all oli 13 TOP 40-sse kuuluvat Facebooki fännilehte (jätsime kõrvale meedia nagu Postimees ja Ühikarotid), vaatluse perioodiks on augusti lõpu kuni septembri alguse postitused. Suurimatel Facebooki lehtedel on fänne vahemikus 16 000 – 47 000.
Lähemalt loe uuringust Best Marketingist (vt
siit).
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.