Sotsiaalse ostukeskkonna firma Cherry liitumine leedukatega konkurentide kadumist kaasa ei too, kuid häid kliente on raskem leida, sõnas H.A.R.P. Meedia OÜ osanik ja juhatuse liige Andre Promet.
Prometi sõnul ei too Cherry välisturule laienemine otseselt kaasa kohalikul turul põhinevate ettevõtjate kadumist. "Küll aga konkurents läheb tihedamaks paremate klientide leidmisel, kuna eelisjärjekorras on ettevõtted, kellel on võimalik pakkuda kliendile rohkem lisaväärtust," rääkis ta ja lisas, et seda mitte ainuüksi müüginumbrite, vaid reklaami näol.
"Harp.ee tegevust Cherry liitumine leedukatega otseselt ei mõjuta, kavatseme jääda kindlaks oma arenguplaanidele, mida praegu ei soovi avalikustada. Aeg näitab, kuidas turuolukord müügialal üldiselt kujunema hakkab," märkis Promet.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.