Skype plaanib suurendada töötajate arvu ligi poole võrra, kirjutab Financial Times. Ühtlasi on kavas taaselustada tootearendusprotsessid ja kapitaliseerida tarbijakasv.
Skype eesmärgiks on suurendada klientide arvu, kes maksaksid preemiumteenuste eest, nagu näiteks suurfirmad. Selleks on plaanis luua uusi ettevõtetele suunatud teenuseid ja tagada kõrgem teenuste kvaliteet. Seni maksab Skype kõnede eest vaid 8 miljonit 124-nest, mis tegi läinud poolaasta netotuluks 13 miljonit dollarit.
Skype tegevjuhi Tony Batesi arvates on Skype nõrgaks kohaks tooteinseneride vähesus, kes suudaksid kiiremini välja tulla uute toodetega. See on ka põhjuseks, miks Bates soovib 80 protsenti uutest kuni 400 töötajast palgata Silicon Valleyst.
Seni töötas suur osa Skype tooteinseneridest Eestis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.