Saksa autotööstus vajab hädasti insenere eriti uurimis- ja arendustöödeks, kahe aasta pärast läheb tarvis 11 000 inseneri, kirjutab Kauppalehti.
Insenerinappus sunnib autotööstust teistesse riikidesse kolima.
Uurimistööde mahtu suurendavad elektriautode arendamiseks tehtavad tööd ja mootorite ökonoomsemaks muutmine.
Peale autotööstuste kulub insenere ka nende allhankijatele.
Probleemi muudab suuremaks see, et järgmise kümne aasta läheb pensionile umbes 450 000 autovaldkonna inseneri, samal ajal saab sel alal hariduse vaid 400 000 uut inseneri.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.