• 25.07.10, 14:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse Diili interneti reklaamis probleeme ei näe

Äripäev palus tarbijakaitseameti kommentaari EMT Diili interneti suurele kampaaniale, kus reklaamitakse 3G kiiruse ja piiramatu mahuga internetti, mille tingimustes väikses kirjas lause "Ühenduse kiirus on kuni 256 kbit/sek."
Veebis ilmuva reklaambänneri peene kirja lugemiseks peab juba klikkima ja lepingu tingimusi uurima; suur vilkuv bänner röögib 3G-kiirusest. "Kas see pole mitte tarbija petmine? Kas EMT-le tuleks sellise reklaami eest märkus teha?" küsis Äripäev.
"Vaatasime antud reklaami läbi ning esmapilgul otsest rikkumist ei tuvasta. Isikliku hinnanguna mainin ära, et lubatud ühenduse kiirus on üsna aeglane ning seetõttu on oluline, et tarbijad seda enne teenusega liitumist teaksid. Tingimused on esitatud korrektselt – kiirus on ära toodud ning on ka kirjeldatud, mis antud kiirus internetikeskkonnas teha võimaldab," vastas tarbijakaitseameti pressiesindaja.
"Mis puudutab seda, et bänneril ei ole märgitud tingimusi, siis olenevalt reklaamikandja spetsiifikast pole tihti võimalik esmasele vaatele mahu piiratuse tõttu lisada tingimusi. Kui reklaam äratab tarbijas huvi, klikib ta sellele ning juba järgmisel lehel on kenasti toodud ära ka kõik tingimused," lisas pressiesindaja.
 
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele