Soome uhkus Nokia on kukkunud maailma hinnatuimate brändide pingereas järsult, selgub Millward Browni brändide raportist.
Aastaga on Nokia kaubamärk kaotanud oma väärtusest 20 miljardit dollarit. Veel aasta eest oli Nokia maailma 13. hinnatuim bränd ja selle väärtuseks 35 miljardit dollarit, kirjutab Kauppalehti. Veel aasta varem oli väärtuseks 44 miljardit ning Nokia mahtus maailma kümne hinnatuma kaubamärgi sekka. Täna leiab Nokia kohalt 43 ja kaubamärgi väärtuseks 14,9 miljardit dollarit.
Väga kiire tõusu on teinud seevastu edukalt iPhone`ga turule tulnud Apple. Kui kaks aastat tagasi on tema ja Nokia kaubamärgi vahe vaevalt 10 miljardit dollarit Apple kasuks, siis täna hinnatakse Apple kaubamärgi hinnaks 83 miljardit dollarit ehk kuus korda enam kui Nokia.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.