Apple’i sõnul on iPadi oodatust suurem menu sundinud firmat lükkama edasi rahvusvahelist müüki kuu aja võrra.
Esimese nädalaga müüs firma üle 600 000 iPadi ning eeldab, et tulevate nädalate jooksul ületab nõudlus firma tootmisvõimsusi, mis on ka müügitähtaja edasilükkamise otsene põhjus, vahendab Bloomberg.
Esialgne prognoos annab märku, et Apple'i tegevjuhil Steve Jobsil on õnnestumas luua uus tootegrupp nutitelefonide ning sülearvutite vahele. Analüütikud ütlevad, et müügitähtaja edasilükkamine ei pruugi firmale suurt kahju teha, kuna konkurentidest on lihtsalt sügav puudus.
Firma on ka varem uute toodete puhul pidanud kannatama kauba puuduse all. 2008. aasta juulis müüki tulnud iPhone 3G müüdi välja pea kõigis Ühendriikide poodides kõigest 10 päevaga. Aasta hiljem tutvustati iPhone 3GS varianti, mis samuti müüdi kiiremini ära kui toota suudeti.
iPad läheb väljaspool USA-d müüki sellistes riikides nagu Austraalia, Itaalia, Hispaania, Saksamaa, Suurbritannia ning Kanada.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.