Suhtlusvõrgustik Facebook möödus USAs külastatavuse poolest eelmisel nädalal esimest korda otsingumootorist Google.
Eelmisel nädalal külastas Facebooki 7,07 protsenti ja Google 7,03 protsenti USA internetikasutajaist, vahendas Biznes&Baltija uuringufirma Hitwise andmeid.
Ehkki maailma suurima suhtlusvõrgustiku liidripositsioon võib osutuda ajutiseks, kalduvad internetikasutajad järjest enam otsingu asemel hoopis suhtlema, toonitasid Hitwise eksperdid. Facebooki kasutajate hulk on alates 2009. aasta aprillist kuni selle aasta veebruarini kasvanud kaks korda ehk 200 miljonilt 400 miljonini.
Külastatavuse suurenemine ei tähenda aga ekspertide hinnangul veel ka suurt tulu kasvu. Prognooside kohaselt võib Facebook teenida tänavu 1-1,5 miljardit dollarit, samal ajal kui Google sai näiteks eelmisel aastal 23,7 miljardit dollarit kasumit.
Uuringufirma Nielseni andmeil viibis tüüpiline internetikasutaja eelmise aasta detsembris üle 5,5 tunni suhtlussaitidel ehk 82 protsenti kauem kui aasta tagasi.
USA internetikasutaja viibib Facebookis umbes 6,5 tundi ja Googles umbes 2,5 tundi. See oli üheks põhjuseks, miks Google tõi hiljuti turule oma suhtlussaidi Buzz.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.