Google palus saidiomanikel kontrollida uut
otsingumehhanismi, mille ettevõte on viimaste kuude jooksul välja töötanud,
vahendas Lenta.
Uus otsingumehhanism töötab teistmoodi kui eelmine, vähendades otsinguindeksi suurust, kiirendades otsimist ja parandades tulemust.
Kui ettevõtted on oma veebilehe õigesti üles pannud, on see samamoodi leitav kui varem, sest Google muutis küll andmete töötlemise mehhanismi, kuid mitte põhimõtteid.
Uuele otsingumootorile pääseb praegu spetsiaalselt
leheküljelt, millel võib katsetada igaüks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.