Nokia populaarsus teismeliste hulgas
langeb, vahendab Habbo Hoteli poolt tehtud uuringut uudisteagentuur Reuters.
Uuringu käigus küsitleti 112 000 teismelist 30 riigist, kellest 21 protsenti nimetas Nokiat oma lemmikmobiiltelefoniks võrrelduna 29%ga aasta tagasi. Siiski ei hõlma Habbo uuring olulisi arenevaid riike nagu Hiina ja India, kus Nokia on turuliider.
Nokia on niigi maailma suurim mobiiltelefonide tootja. Firma tegevjuht Olli-Pekka Kallasvuo on korduvalt nimetanud ettevõtte ambitsiooniks jõuda maailma populaarsemate kaubamärkide hulka nagu seda on näiteks Coca-Cola.
Viimase Interbrandi edetabelis oli Nokia küll populaarseim mitte-USA bränd, kuid üldkokkuvõttes General Electricu järel alles viiendal kohal.
Teismeliste hulgas on populaarsuselt teisel kohal Sony Ericsson (18 protsenti võrrelduna 21 protsendiga aasta tagasi). Motorola kukkus eelmise aasta kolmandalt kohalt kuuendaks.
Nokia aktsia hind kukkus täna 4,5 protsenti 10,99 euroni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.