Uued mobiiltelefonid on nii keerukad, et
inimesed lähevad oma telefone seadistades endast välja ning loobuvad paljude
funktsioonide kasutamisest, selgus Suurbritannias ja USAs läbiviidud uuringust.
Uuringu läbi viinud mobiilsidefirma Mformationi andmeil peavad 85 protsenti inimestest telefoni seadistamist liiga keeruliseks. Neljatuhandest küsimustele vastanuist nõustub 95 protsenti väitega, et nad kasutaksid rohkem eri funktsioone, kui see oleks tehtud lihtsamaks, kirjutas BBC.
“Uutel mobiiltelefonidel on palju funktsioone, kuid suuremat osa neist inimesed ei kasuta,” ütles Mformationi pressiesindaja Matthew Bancroft. “Halvad kogemused rakenduste kasutamisel sunnivad inimesi neist loobuma. Kui rakendus esimesel korral korralikult ei tööta, siis 61 protsenti inimestest seda edaspidi ei kasutagi.”
Probleeme tekitab inimestele sageli interneti kasutamine, e-kirjade lugemine ning piltsõnumite saatmine.
“Apple’i iPhone on puutetundliku ekraaniga teistele siin teed näitamas, sest uuringuist on selgunud, et just menüüdest arusaamine on paljudele probleemiks. Kui kõik olulisemad rakendused on ikoonidena nähtaval, leitakse nad kergemini üles ning kasutatakse märksa suurema tõenäosusega,” ütles Geoff Blaber ettevõttest CCS Insight.
“Telefonioperaatorid on väga huvitatud, et inimesed kasutaksid võimalikult palju erinevaid teenuseid, sest ainult kõnede ja tekstisõnumite peale lootma jäädes kasuminumbrid oluliselt ei suurene. Seega on oodata, et telefonide kasutajasõbralikkuse suurendamist võetakse vägagi tõsiselt,” lisas Blaber.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.