Internetioksjoni korraldaja Märten Veedla
ütles, et jaanipäeva tulek tekitas neil mõtte alustada kiiroksjoneid õlle
kiirmüügist. Esimese viie kasti hinnaks kujunes 21 krooni ja 70 senti.
"Mõte oksjonil viis kasti õlut maha parseldada oli tegelikult ajendatud igaaastasest jaanipäeva hullusest. Õlut joovad ju paljud ja see oli hea võimalus oma projektile natukenegi rohkem tähelepanu tõmmata ning kedagi õlle võrra õnnelikumaks teha," rääkis Veedla aripaev.ee-le.
Veedla sõnul tehti Hinnaralli esimesel õlleoksjonil üle 300 pakkumise.
"Algne plaan oligi korraldada "õlleoksjonit" üksnes jaanipäevani ja usun, et peame sellest plaanist ka kinni," tunnistas Veedla samas. Eile esimesed kaks oksjonit maha pidanud Hinnaralli reklaamis end suhtlusportaalides.
"Tahaksin kõigile veel südamele panna, et õlu on eelkõige tarkade inimeste jook ja loodame, et võidud lähevad õigesse kohta ning inimesed oskavad piiri pidada," lisas Veedla.
Hinnaralli on viies sel kevadel turule tulnud kiiroksjoni korraldaja. Enne teda startisid Sendioksjon, Bidoloo, Vaus ja Eurocent24. Lisaks korraldab üsna sarnaseid oksjoneid Oksjon24, mis suvel puhkab.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.