Vene ettevõtjad Eestis rääkisid
venekeelsele uudisteportaalile dv.ee, et firmad,
mis kasutavad palju mobiiltelefone, on sunnitud valima odavama, kuid halvemat
kvaliteeti pakkuva operaatori.
"Just kalliduse pärast loobusime kaks aastat tagasi EMT teenustest," selgitas kinnisvarafirma Landlord juhataja Vladimir Vertintsev. Selle tulemusena vähenesid tema sõnul arved mobiilside eest umbes 40% võrra.
"Paar korda on siiski olnud probleeme ühendusega, kuid igaüks otsib kompromissi. Kui kvaliteet on 10-20% halvem, kuid hind sealjuures poole väiksem, siis asi polegi nii hull," lisas Vertintsev.
Liisinguabi OÜ direktor Dmitri Tee kinnitas, et liiga kõrged hinnad sundisid neid vahetama operaatorit: "Pool aastat tagasi tegi Tele2 pakkumise, millest ei suutnud keelduda, kuigi enne seda kümme aastat olime EMT kliendid."
Kuigi firmajuhid ei ole Tele2 teenuste kvaliteediga eriti rahul, nad valivad hinna.
“Näiteks, Tallinnas võib Tele2-l mõnedes kohtades kaduda levi. Siis tuleb mulle appi EMT kaart. Kuid 20-30% võrra väiksemad kulutused korvavad selle ebamugavuse,” seletab Tee.
Turvafirma Lilto omanik Aleksandr Kaspin ütles, et kui jooksvad probleemid ei nõuaks talt nii palju aega, ta kaaluks mobiilsideoperaatori vahetamist. “Põhiliselt kasutame EMT teenuseid, kuid võimaluse korral tahaks ma põhjalikumalt võrrelda erinevate firmade pakkumisi,” avaldab ta oma arvamust.
Tele2 äriklientide nõustaja Irina kinnitas, et mõned firmad liitusid nende poolt pakutavate teenustega. “Mõned kliendid küll lahkuvad, kuna seal, kus nad töötavad on halb levi, kuid liituvate ettevõtete nimekiri on ikkagi pikem. Kuid Tele2 tegeleb pidevalt kvaliteedi parandamisega ning iga kuu lisab paar uut tugijaama,“ – seletas tema.
Kuna majanduskasvu tempo on aeglustunud ning ettevõtete prognoosid käesolevaks aastaks ei luba enam endiseid käibe- ja kasumikasvu numbreid, siis üha teravamalt vaatavad firmajuhid üle ettevõtte kulusid. "Täna võidame turgu nii era- kui ka ärikliendi segmendis. Numbrite üle toomine konkurentide võrgust Tele2 võrku hoogustus möödunud aasta viimases kvartalis kui EMT teatas soovist klientide kõnesid minuti täpsusega hindama hakata,” kommenteeris Tele2 Eesti turundusdirektor Kristjan Seema.
“Alati minnakse ühe operaatori juurest teise juurde. Üldiselt viimasel ajal ei ole liikumine EMTs muutunud. Igaüks valib talle sobiva hinna- ja kvaliteedisuhte. Ei saa jätta märkimata, et möödunud aastal tõime turule uued soodsad paketid äriklientidele ning igaüks võib valida endale midagi vastavalt soovidele,” teatas EMT avalike suhete juht Kaja Pino.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.