Šveitsi kompanii H H Webranking
hinnangul on siiani Euroopa koledaimad kodulehed Venemaa ettevõtetel, olgugi et
selliselt hinnati neid juba aasta tagasi.
Vene kommertslehekülgede suurimaks puuduseks on vähene informatiivsus ning halvasti töötavad inglisekeelsed versioonid. Parimad veebilehed kuuluvad tänavu Itaalia, Saksamaa ja Taani ettevõtetele, vahendas Lenta.ru.
Vene ettevõtetest sai pingereas parima tulemuse Lukoil, kes kogus 53 punkti. See ei olnud aga piisav, et küündida isegi saja parema hulka. Pingereas oli kokku 159 konkurenti.
Surgutneftegazil läks aga veelgi kehvemini (http://www.surgutneftegas.ru/rus/index.xpml ), tema jäi veebilehtede pingereas mullu kõige viimaseks. Tänavu jäid Surgutneftegazist veelgi tahapoole RBK, Sberbank, Tatneft ja Nižnetagilskii Metallurgitšeskii Kombinat. Need kodulehed said vastavalt 25,5, 24, 22,75 ja 11 palli.
Eesti ettevõtteid H H Webrankingu hinnatud veebilehtede nimekirjas pole, küll võib sealt aga leida siin tegutsevate rahvusvaheliste korporatsioonide kodulehti. Näiteks on pingereas neljandal ja viiendal kohal tuntud kaubamärgid TNT ning Fortum.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.