• ST
  • 25.12.23, 00:00

Spordiennustuse boonused ja nende kasutamine

Spordiennustamise kirevasse maailma sisenedes võtab veebikasiinode ja kihlveokontorite paljusus silme eest kirjuks. Pakkumisi ja tutvustusi leiab kõikjalt ning lisaks ka strateegiaid, mis näivad kindlustavat edu. Selle kõige juures pole alati sugugi lihtne kainet meelt säilitada.
Spordiennustuse boonused ja nende kasutamine
Kuna teenusepakkujaid on palju, siis enne igasuguste panuste tegemist tasub valida enda jaoks sümpaatseim veebikasiino (nagu näiteks Vivatbet) või kihlveokontor. Esimene detail, mida peaks kontrollima, on litsentsi olemasolu. Litsentseeritud Eesti kasiinode nimekirja leiab Maksu- ja Tolliameti veebilehelt. Järgmisena on hea mõte vaadata boonuseid, kuid selles osas tasub säilitada kriitiline meel – liiga helded boonused võivad olla ka ohu märk.
Miks pakuvad veebikasiinod spordiennustuse boonuseid?
Kui kihlveokontor või veebikasiino on valitud, siis on mõistlik ära kasutada kõik spordiennustuse boonused ja muud hüved, mida teenusepakkuja võimaldab.
Kuivõrd konkurents spordiennustuste pakkujate vahel on tihe, siis näevad kõik veebikasiinod ja kihlveokontorid vaeva, et potentsiaalseid kliente just enda juurde meelitada. Tasuta panused, sissemakseboonused ja muud stiimulid on tõhusad tööriistad, millega sihtrühmas huvi äratada ja oma veebilehte külastama meelitada.
Üks levinud spordiennustuse boonus on näiteks tasuta kihlvedu. See tähendab, et uutele klientidele pakutakse uue konto registreerimisel tasuta panust. Seda tüüpi pakkumine on kliendi jaoks hea võimalus ilma oma rahaga riskimata esimese spordiennustuse tegemiseks. Alternatiivselt võidakse tasuta kihlveo võimalust pakkuda peale seda, kui klient on oma rahaga esimese kihlveo teinud.
Ennustuspromo on tasuta kihlveoga sarnane hüve, kuid erinevalt viimasest kehtivad sellele teatud piirangud. Näiteks võib boonuse kasutamiseks olla vajalik teha kindlat tüüpi ennustus või panustada mingile konkreetsele sündmusele või spordivõistlusele. Kui tasuta kihlvedu pakutakse peamiselt uutele klientidele, siis ennustuspromo saavad kasutada ka kõik olemasolevad kliendid.
Sissemakseboonust võidakse pakkuda uutele klientidele, kui nad teevad oma kontole esimese sissemakse. Seda tüüpi pakkumised võivad olla sobilikud neile, kes on nõus pikema aja vältel samas veebikasiinos või kihlveokontoris panuseid tegema.
Kuidas spordiennustuse boonuseid kõige efektiivsemalt kasutada?
Kui oled Vivatbeti-sarnaselt veebikasiinolt saanud boonusena ühe või mitu tasuta kihlvedu, siis on hea mõte proovida riskantsemat (ja ühtlasi parema tootlusega) panustamist. Näiteks võib tasuta panuse olemasolul panustada mitte favoriidi, vaid hoopis vähemate võiduvõimalustega vastase peale. Sellise strateegia puhul on mõistlik otsida kihlvedusid, kus üks pooltest pole totaalne favoriit, vaid poolte võiduvõimalused on pigem sarnased.
Lisaks on hea idee vaadata teiste kihlveokontorite koefitsiente ja valida selline mäng või võistlus, kus sinu kontori koefitsient on teiste kontorite omast parem.
Futuurid on teine huvitav võimalus oma tasuta kihlveo kasutamiseks. Tavatingimustes toimib tulevikusündmustele panustamine täpselt samamoodi nagu tavapanustamisel: kihlveo sõlmimisel tuleb panustatav summa kihlveokontorile ära maksta. See muudab futuurid paljude panustajate jaoks ebaatraktiivseks, sest kes ikka soovib täna suure summa raha välja käia, et siis 2025. aastal saabuvat võistlust ootama jääda. Niisiis on tasuta panused hea viis futuuride omandamiseks ilma isiklikku raha välja käimata.
Ainuke probleem on selles, et kihlveokontorite teenustasud on futuuride puhul lausa naeruväärselt kõrged. Need võivad olla 25% (kihlveokontor jätab endale 25% igast panustatud dollarist), aga nišivõistluste puhul ulatuvad need lausa 50%-ni. Võrdlusena olgu mainitud, et tavaliste panuste puhul on see protsent ligikaudu 5%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele