• 01.08.16, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hallatud printimine – mis see on ja milleks vajalik?

Hallatud printimine on teenus, mida kliendile osutab väline teenusepakkuja eesmärgiga saada dokumentide väljaprint vastama organisatsiooni eesmärkidele, milleks võivad olla muu hulgas kulude alandamine ja/või optimeerimine, produktiivsuse kasv ja turvalisuse parendamine.
Hallatud printimine – mis see on ja milleks vajalik?
  • Foto: Janika Kuusik, Telia Eesti personaliüksuse direktor
Kirjutas Margus Danil,Telia taristulahenduste ja tugiteenuste grupp
Tavaliselt on peamiseks eesmärgiks kontrolli saavutamine kulude üle koos seadmepargi optimeerimisega. Tihti kaasneb ka vajadus turvaprintimise ja printimisstatistika järele ning soov optimeerida töövooge.
Probleemid, millega ettevõtted tihti rinda pistavad:
ei teata, kui palju raha printimisele kulub;kulude teke on raskesti planeeritav;printimine on aktuaalne ainult siis, kui see ei tööta;tarvikute hankimine on tavaliselt juhuslik (kui saab otsa, siis kiirelt ostetakse esimesest võimalikust kohast);IT-osakond ei taha printimise eest vastutust võtta ja see kohustus on pandud madala teadlikkusega tugipersonalile;mitteregulaarne seadmete teenindamise vajadus;kasutajad ei ole rahul, et nutiseadmetest ei saa printida;mittevajalik väljaprint;infolekked – unustatakse printerisse konfidentsiaalset või tundlikku infot sisaldavaid dokumente.
Kõik ülaltoodu on tegelikult lahendatav. Telia pakub hallatud printimise teenust, millega aitame ärikasutajatel lahendada oma printimisvajadused efektiivsemalt ja kulusäästlikumalt.
Hallatud printimine tähendab seda, et kõik printimismured, sh printeri soetamise, lahendab Telia. Vastavalt kasutaja vajadustele ja eripärale paigaldab Telia kontorisse sobiva printeri. See seadistatakse selliselt, et printer edastab Teliale regulaarseid automaatteateid trükimahtudest, vigadest ja muudest seadme ekspluatatsiooni puudutavatest parameetritest. Lähtuvalt saadud infost tarnib Telia õigeaegselt kontorisse vajalikud kulumaterjalid ja teostab vajadusel ennetavat hooldust. Samuti saab Telia ka potentsiaalselt juhtuma hakkavast seadme rikkest kiiremini teada ja saab selle kõrvaldada. Arveldamine Teliaga käib igakuiselt vastavalt prinditud lehtede arvule.
Teenuse eelised:
printeritarvikute tellimine on efektiivsem;kulud on läbipaistvad;parem planeerimine aitab kulusid kokku hoida;leping on paindlik – võimalik lepinguperioodi jooksul seadmeid lisada või eemaldada vastavalt kasutaja äri muutustele;teenust saavad kasutada nii väikesed kui ka suured ettevõtted.
Täiendav info: www.telia.ee
PS: Personaalse pakkumise saamiseks võib pöörduda oma kliendihalduri poole või esitada päringu veebi kaudu.
________________________________________________________________________________________________________
Sven Ahtama, IT-juht, Saku Metall ASkommentaar
Saku Metall liitus hallatud printimise teenusega, sest meil oli tootmishoonete ja müügiesinduste peale kokku mitukümmend printerit, mis peavad kogu aeg tõrgeteta töötama. Kui varem oli printimise puhul vaja pidevalt tegeleda toonerite logistikaga ja aeg-ajalt ka hoolduse ja probleemidega, siis nüüd jälgivad Telia insenerid monitooringust printerite seisukorda ja tarnivad uued tahmakassetid õigeks ajaks otse kasutajatele. Oleme teenust juba kolm aastat kasutanud ning jäänud sellega väga rahule.

Seotud lood

Blogid
  • 07.01.16, 13:31
Tööta või metsas kännu otsas!
Kaugtöö on teema, millest palju räägitakse, kuid mida väga palju ei praktiseerita. Küll kardetakse seda, et distantsilt töötajad ei tee piisavalt tööd ning lisaks puuduvad paljudel ka tehnoloogilised eeldused kaugtööks. RMK on praktiseerinud kaugtööd 2008. aastast. Tänaseks on kõigil RMK metsakorraldajatel, logistikutel, puiduvedajatel, raietöölistel jne kasutusel oma tööks vajalikud nutiseadmed ja sülearvutid. Üle mobiilse interneti saavad nad sisestada oma töö tulemusi, mida näevad ja saavad kasutada reaalajas ka teised RMK töötajad. Sellest, kuidas kaugtöö RMKs täpsemalt on korraldatud, räägivad RMK IT-juht Jaan Schults ja metsamajanduse peaspetsialist Rainer Laigu.
Blogid
  • 09.05.16, 11:47
Miks kasutada töökoha renditeenust?
Telia Eesti pakub arvuteid kõige sinna juurde kuuluvaga rendiks. Miks seda teenust kasutada, sellest räägib Telia Eesti ärivaldkonna juht Tarmo Kärsna ning kasutajakogemust jagab Amservi IT-juht Mehis Kütt.
Blogid
  • 20.11.15, 14:04
MP & Partners Engineering teeb Narvas tööstusajalugu
Narvas on endale kodu leidnud üks täiesti eriline ettevõte, kelle toodanguta ei saaks sõita Audid ning keerulised ortopeedilised operatsioonid jääksid tõenäoliselt tegemata. Poolakast omanik Miroslaw Pienkowski jagab ettevõtte arengulugu ja selgitab, mis on eeldused, et suhtlus Singapuris, Narvas Linda tänaval ja Saksamaal Karlsruhes paikneva kontori vahel toimuks ladusalt.
Blogid
  • 21.12.15, 08:11
EMT ja Elion pakuvad kaabelvõrgu rikete ajaks tasuta mobiilset internetti
EMT ja Elioni ärikliendid ei pea enam kunagi internetita olema. Alates 10. detsembrist tuli turule EMT ja Elioni ühisteenus, millega kaabelvõrgu rikete korral saavad ettevõtte kliendid kasutada tasuta mobiilset internetti. Esialgu pakutakse teenust äriklientidele, kes kasutavad nii EMT mobiilside teenust kui ka Elioni Ärikliendi interneti teenust.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele