• 06.03.25, 22:23

Elisa sulges ajutiselt iseteeninduse, mida tabas tehniline rike

Täna umbes kell 20 tabas Elisa Eesti iseteeninduskeskkonda tehniline rike, mis takistas klientidel teenuse kasutamist ning võidi ka kuvada valesid sisselogimise andmeid.
Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Õhtul alanud rikke põhjus ja täpne ulatus on selgitamisel, teatas Elisa meediale.
  • Foto: Jake Farra
Probleemi lahendamise ajaks sulges Elisa ajutiselt iseteeninduse kõigile klientidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 14:28
IT-mammutprojektid ei kuku läbi, vaid keegi rikub need ära
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele