• 23.09.24, 13:26

Telia jäi suvel kliente teenindades hätta. “Võtame selle õppetunni endaga kaasa”

Suur hulk kliente on pea iga ettevõtja unistus, ent nende teenindamiseks peab ka valmis olema. Eesti suurim telekom Telia jäi hiljuti ses osas hätta.
Telia mobiilivõrgu osakonna juht Oliver Lekk.
  • Telia mobiilivõrgu osakonna juht Oliver Lekk. Foto: Telia Eesti
Suvistel väliüritustel tarbivad inimesed väga suures koguses mobiilset internetti ning samal ajal tehakse ka tuhandeid mobiilikõnesid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 13:50
Ekspert: Eesti firmad on avastamas andmebaaside pilvemigratsiooni strateegilist potentsiaali
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele