• 18.01.21, 12:26

SEB alustas roboti tehtavate kõnede testimist, esmalt helistatakse kuni 300 kliendile

SEB alustas robotkõnedega katsetamist, tehes esialgu kõnesid kuni 300 kliendile ning otsustades seejärel tagasiside põhjal, kas ja kui suures mahus projektiga edasi minna.
SEB pangahoone Tallinnas, pilt on illustratiivne.
  • SEB pangahoone Tallinnas, pilt on illustratiivne. Foto: Liis Treimann
Vahetult robotkõne toimumise ajal ei palu pank SEB juhatuse liikme Ainar Leppäneni sõnul midagi ette võtta. "Küll aga võiks klient pärast kõne toimumist endale sobival ajal külastada oma internetipanka ja uuendada oma andmed," selgitas ta.
Nimelt kasutatakse automatiseeritud lahendust kõnede tegemiseks neile panga klientide, kelle kontaktandmed on pikemat aega uuendamata.
"Viimastel aastatel sagenenud küberpettuste taustal on eriti oluline, et pank ja klient saaksid omavahel vajadusel kiiresti ühendusse. Seetõttu on tähtis, et klientide kontaktandmed oleksid korrektsed ja õigeaegselt uuendatud," lisas Leppänen.
Vaatamata sellele, et kontaktandmete uuendamine on viimastel aastatel oluliselt paranenud, võib SEB panga andmeil pea iga kümnenda inimese andmete tähtaegse uuendamise- või täiendamisega esineda viibimisi.
"Seepärast otsustasime meeldetuletusena katsetada ka robotkõnesid, mille käigus tuletatakse kliendile mugavalt meelde, et tema andmed on aegunud ja palutakse andmed sobival ajal uuendada," märkis Leppänen.
SEB robotkõned toimuvad vaid tööpäevadel, ajavahemikus kl 9-17 ning selleks kasutatakse üksnes numbrit 665 5101. Kõne vastu võtnud klient kuuleb järgmist teksti: "Tere. Helistame teile SEB pangast. Tuletame meelde, et teie kliendiandmed on aegunud. Palun uuendage oma andmed. Täname teid, kui olete andmed juba uuendanud. Meil on hea meel, et usaldate SEBd oma rahaasjade korraldamisel. Kui soovite teadet uuesti kuulata, valige kolm".
Ühtlasi tuletas SEB pressiteates meelde, et sõltumata olukorrast ei tohi inimene oma isiku- või pangaandmeid e-kanalite kaudu avalikustada.
SEB kasutab juturobotit kliendikõnede vastuvõtmisel 2019. aasta sügisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele