• 19.03.24, 11:40

Nimekas e-pood: AI juurutus säästis kahe aastaga klienditoe kulu 75% võrra

Eestis loodud tehisintellekti lahendus säästis arvutimängude veebipoel klienditoe kulu kahe aasta jooksul 75% võrra.
Askly tegevjuht Sandra Roosna.
  • Askly tegevjuht Sandra Roosna. Foto: Askly
Arendaja sõnul suudab tehisintellekt mõista klienti praktiliselt sama hästi nagu teine inimene ning otsida vastuseid kiirusega, millega ükski inimteenindaja konkureerida ei suuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 13:50
Ekspert: Eesti firmad on avastamas andmebaaside pilvemigratsiooni strateegilist potentsiaali
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele