• 19.03.24, 11:40

Nimekas e-pood: AI juurutus säästis kahe aastaga klienditoe kulu 75% võrra

Eestis loodud tehisintellekti lahendus säästis arvutimängude veebipoel klienditoe kulu kahe aasta jooksul 75% võrra.
Askly tegevjuht Sandra Roosna.
  • Askly tegevjuht Sandra Roosna. Foto: Askly
Arendaja sõnul suudab tehisintellekt mõista klienti praktiliselt sama hästi nagu teine inimene ning otsida vastuseid kiirusega, millega ükski inimteenindaja konkureerida ei suuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele