Meid on alati huvitanud kõik, mis seondub digiplatvormidega või automatiseerimisega, kinnitas Baltimaade suurima erakapitaliinvestori BaltCap asutaja Kristjan Kalda.

- Meil on õnnestunud probleemseid sektoreid vältida, väidab BaltCapi juht Kristjan Kalda. Foto: Andras Kralla
“Seda tüüpi ettevõtteid vaatame ikka ja alati,” märkis ta ja lisas, et siis on ka "suurem tõenäosus, et neid tooteid-teenuseid on võimalik eksportida, ja see on alati üks asi, mis meid huvitab“.
Kalda
kinnitas Äripäevale, et BaltCap otsib ettevõtteid, kus näeb kasvuperspektiivi. “Kui meil läheb lamp põlema, et ahhaa, me saame siia teha laienemise kuskile Ida-Euroopasse või Skandinaaviasse, võimalused on olemas, siis on kindlasti meile huvitav,” märkis ta.
Investeeringut tehes on kõige olulisem tema sõnul meeskond. “Mõnikord on nad küll hea asja leiutanud, aga on teadlased, insenerid, neil ei ole ettevõtlusgeeni. Siis ta ei tõuse lendu. Teine on, et kas see on see ala või äriidee, millesse usud, et see võib suureks saada,” selgitas Kristjan Kalda.
BaltCap on Baltimaade suurim erakapitaliinvestor, mis tegeleb nii väljaostu-, kasvu-, riski- kui ka taristuinvesteeringutega. 1995. aastast on nad investeerinud enam kui sajasse ettevõttesse eri sektorites ja kaasanud üle 950 miljoni euro kapitali. BaltCapi portfellis on muuhulgas ettevõtted nagu Veriff, Hansab, Starship Technologies, Ridango ja Bolt.
Loe pikemalt Äripäevast:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.