Elektroonikaseadmete hoolduse ettevõte nõudis oma pikaaegselt töötajalt võlgu jäänud kliendi 10 000eurose arve tasumist.
- Pilt on illustratiivne. Foto: Pixabay
Tööandja leidis, et võib tellija tasumata arve sisse kasseerida töötajalt, kes tellimuse vastu võttis ja selle täitmist korraldas. Ettevõtte teatel oli töötaja teinud tellimuse vormistamisel ka vigu, mida viimane küll eitas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.