• 17.02.22, 10:29

Elektroonikafirma nõudis kliendi poolt tasumata jäetud 10 000 eurot välja oma töötajalt

Elektroonikaseadmete hoolduse ettevõte nõudis oma pikaaegselt töötajalt võlgu jäänud kliendi 10 000eurose arve tasumist.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne. Foto: Pixabay
Tööandja leidis, et võib tellija tasumata arve sisse kasseerida töötajalt, kes tellimuse vastu võttis ja selle täitmist korraldas. Ettevõtte teatel oli töötaja teinud tellimuse vormistamisel ka vigu, mida viimane küll eitas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele