Uute inimeste värbamisel ei ole tehniline taust enam esmatähtis, näitab pea 200 töötajaga Eesti IT-firma TietoEVRY kogemus.
- TietoEVRY IT haldusteenuste osakonna juht Neil Koiksaar. Foto: TietoEVRY
"Tehnoloogiaid ja lahendusi on alati võimalik õppida, kuid suhtlemisoskus ja pühendumine on midagi, mida mõnevõrra saab küll arendada, kuid üldjuhul ikkagi enam hästi ei painduta," selgitab intervjuus TietoEVRY IT haldusteenuste osakonna juht Neil Koiksaar, kel ettevõttes üle 20aastane kogemus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.