Kuidas kasutavad tehnoloogiat erinevate põlvkondade esindajad ning kas rohkem peaks arvestama kogenumate teadmisi või nooremate teotahet, arutleti Äripäeva raadios äritehnoloogia saate.
- ASi Liven juht Andero Laur ning ASi Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Jürgen Jalakas Äripäeva raadio stuudios. Foto: Indrek Kald
Eduka kinnisvaraarendaja AS Liven juht Andero Laur ning telekomifirma AS Elisa Eesti ärikliendi müügi- ja teenindusvaldkonna juht Jürgen Jalakas otsisid vastust küsimusele, kuidas eri generatsioonide inimesi ühendada ja vajadusel tiimis järgi aidata.
Muuhulgas saame teada, millega peavad tööandjad noorte tööotsijate või äripartnerite puhul arvestama. Näiteks iseloomustab peamiselt sel aastatuhandel sündinud Z-generatsiooni globaalsem pilk, sest internet ühendab inimesi ja ideid üle ilma.
Tööandjana peab ühelt poolt arvestama, et noored võivad töövõtjatena kergemini võtta vastu väljakutseid kogu ELis ja mujalgi maailmas, mitte ainult Eestis. Samas annab üha leviv kaugtöö Eesti firmadele võimaluse värvata ise inimesi samuti üle maailma.
Saate kõrvalteemaks on ka tehnoloogia mõju kinnisvarale: milliseid nutikaid lahendusi on peagi oodata, kuidas hakkab virtuaalreaalsus kodusid mõjutama ning mida toob kaasa isesõitvate autode tulek?
Kuula Äripäeva raadio äritehnoloogia saadet siit:
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.