"Toodete Facebooki" arendav Eesti IT-firma kogus nädalaga investoreilt üle 830 000 euro
Nn toodete Facebooki arendav Eesti IT-firma plaanis 40päevase kampaaniaga koguda investoreilt 250 000 eurot, ent vaid nädalaga saadi kokku kordades suurem summa.
Ajujahi konkursil on uudse ideega IT-firma jõudnud tänavu kümne parema sekka. Foto: ajujaht.ee
Seejuures kogunes summa ilma avaliku kampaaniata, info liikus vaid investorite kitsas ringis. Kokku märkis IT-ettevõtte osakuid üle 180 investeerimishuvilise.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.