„Excel on veel isegi hea situatsioon, mul on keisse, kus ruudulised vihikud on teemaks,“ iseloomustas turundusanalüütika ettevõtte Newbase asutaja Raul Leppik Eesti kaubandussektorit.

- OÜ Newbase asutaja Raul Leppik esinemas 2. detsembril suurandmete konverentsil.
- Foto: Raul Mee
Tema sõnul on umbes 70-l protsendil suurtest Eesti jaekaubandusfirmadest andmeanalüütika kasutusel. „Pooled nendest tegelikult vaatavad numbreid ja sealt mingisugust mõistlikku lisaväärtust välja ei loe,“ sõnas Leppik. „Pandagu analüütika tööle, siis oled juba kaks sammu teistest ees,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.