„Excel on veel isegi hea situatsioon, mul on keisse, kus ruudulised vihikud on teemaks,“ iseloomustas turundusanalüütika ettevõtte Newbase asutaja Raul Leppik Eesti kaubandussektorit.
- OÜ Newbase asutaja Raul Leppik esinemas 2. detsembril suurandmete konverentsil. Foto: Raul Mee
Tema sõnul on umbes 70-l protsendil suurtest Eesti jaekaubandusfirmadest andmeanalüütika kasutusel. „Pooled nendest tegelikult vaatavad numbreid ja sealt mingisugust mõistlikku lisaväärtust välja ei loe,“ sõnas Leppik. „Pandagu analüütika tööle, siis oled juba kaks sammu teistest ees,“ lisas ta.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.