Korobeinik avas uue uudisteportaali. Tähelepanu on lugudel, mille üle lugejad hetkel enim arutlevad
IT-ettevõtjast riigikogu liige Andrei Korobeinik avas uue uudisteportaali, mis toob kokku eri meediakanaleis avaldatud artiklid ning reastab need populaarsuse järgi sotsiaalmeedias.
Andrei Korobeinik sai Eesti IT-maailmas tuntuks portaaliga rate.ee, mille müüs Telia Eesti eelkäijale mitmekümne miljoni krooni eest. Foto: Andras Kralla
"Eesti internetis avaldatud uudiste populaarsust saab nüüd jälgida reaalajas," kinnitas ta. Korobeiniku sõnul analüüsib uus teenus sotsiaalvõrgustike andmeid ja arvutab kokku iga konkreetse uudisnupu populaarsuse igal ajahetkel.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.