Kolmemõõtmelisi avatare loova ettevõtte Wolfprint 3D juht Timmu Tõke kinnitas, et sotsiaalne distantseerumine oli mängutööstusele väga hea aeg, sest suurenes nõudlus kvaliteetsete videomängude ja avataride järele.
- 3D-avatar, millel on kujutatud Wolfprint 3D asutaja Timmu Tõke. Foto: wolf3d.io
"Kriis on andnud tõuke viia oma ärimudel ja operatsioonid efektiivsemaks," lisas ta. Ettevõtte käibekasv oli mullu korralik, pool müügist tuli USAst ning veidi alla poole Rootsist. Siiski maadleb Wolfprint 3D juba aastaid negatiivse omakapitali ning pea miljonieurose kogunenud kahjumiga.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.