Kolmemõõtmelisi avatare loova ettevõtte Wolfprint 3D juht Timmu Tõke kinnitas, et sotsiaalne distantseerumine oli mängutööstusele väga hea aeg, sest suurenes nõudlus kvaliteetsete videomängude ja avataride järele.
- 3D-avatar, millel on kujutatud Wolfprint 3D asutaja Timmu Tõke. Foto: wolf3d.io
"Kriis on andnud tõuke viia oma ärimudel ja operatsioonid efektiivsemaks," lisas ta. Ettevõtte käibekasv oli mullu korralik, pool müügist tuli USAst ning veidi alla poole Rootsist. Siiski maadleb Wolfprint 3D juba aastaid negatiivse omakapitali ning pea miljonieurose kogunenud kahjumiga.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.