Ülemiste Citys toimub 23. jaanuaril konverents digitaalsest innovatsioonist toimivas äris, kus oma kogemusi jagavad Eesti ettevõtjad. Lisaks tuleb ühisvaatamisele mitu ettekannet hiljutiselt JCI maailmakonverentsilt.

- Balti Logistika tegevjuht Joel Timm. Foto: Terje Lepp
Esmalt tutvustab SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk panga digitaalse kasvu kiirendit. Seejärel avavad Balti Logistika tegevjuht Joel Timm ja IT-juht Siimu Kaas ning Insplay juht Andres Sirel oma digitaalse eduloo saladusi.
Tallinnas toimunud JCI maailmakonverents tõi novembris kohale üle 5000 delegaadi ligi 120 riigist. Ühe teemana võeti luubi alla digitaliseerumise innovatsioon, kasv, võimalused ja tulevik.
23. jaanuaril pakutakse ülevaadet olulisematest teemadest ning aruteludest. Järelvaatamisele tulevad näiteks: Martin Villig (Bolt, eks-Skype) – "Unicorn Story from Skype to Bolt", Allan Martinson (Xolo) – "Estonia – Turning the Country into a Platform for Digital Businesses", Rain Kirjanen (Avalanche) – "Future of Digital Work", Jussi Luhtasela (Finnair) – "Future of Transport".
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.