Tulika taksod hakkavad katustel kandma Eesti idufirma Adovinci OÜ väljatöötatud reklaamilahendust Taxibox.

- Esimesed kümme Adovinci LED-ekraani hakkavad taksodel ringi sõitma juba aprillis.
- Foto: Adovinci
Aprilli alguses allkirjastatud partnerluse raames on kavas panna Tallinnas liikuma vähemalt 50 uut takso reklaamekraani, neist esimesed kümme juba aprillis. Poolte kokkuleppel lepingu olemust ega tingimusi ei avalikustata. Varasemat sidusust kahe ettevõtte vahel pole olnud.
Adovinci eesmärk on järjepidevalt integreerida oma iseteeninduslikule välimeedia platvormile juurde olemasolevaid digitaalseid meediapindu ja lansseerida innovaatilisi välimeedia lahendusi nagu Taxibox.
Adovinci rakendus on töövahend turundusspetsialistidele ja ettevõtjatele, mis annab ligipääsu digitaalsetele välimeedia ekraanidele. Ettevõtte põhifookus on uute välimeedia pindade integreerimine Adovinci platvormile.
Idufirma tegevjuhi Kenneth Muuli sõnul tuuakse rakendus esialgu turule inglisekeelsena.
Tulika Takso on Eesti suurim ja vanim taksofirma, kuhu kuulub üle 300 takso. Populaarsemad automargid on Toyota Avensis ja Volkswagen Passat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?