• 19.07.18, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart-ID ületas miljoni kasutaja verstaposti

SK ID Solutionsi loodud elektroonilise identiteedi lahenduse Smart-ID on Baltikumis kasutusele võtnud juba miljon inimest. Eestis on Smart-ID kasutajaid 257 500.
Smart-ID ületas miljoni kasutaja verstaposti
  • Foto: Maarit Eerme
SK ID Solutions tutvustas uut autentimislahendust Smart-ID Baltikumi kasutajatele 2017. aasta veebruaris. Sellest ajast alates on Smart-ID kasutajate hulk kasvanud pidevalt ning tänaseks on Balti riikides ületatud miljoni unikaalse Smart-ID kasutaja verstapost. Kui Eestis on Smart-ID kasutajaid ligi 260 000, siis Lätis on uue autentimisvahendi võtnud kasutusele pea 400 000 ja Leedus üle 350 000 inimese. Ühes kuus tehakse Smart-ID’ga ligi 14 miljonit tehingut kasutades seda nii e-teenustesse sisenemisel kui ka tehingute kinnitamisel.
Lisaks kasutajate arvule on pidevalt suurenenud ka nende e-teenuste hulk, kus saab Smart-IDd kasutada. Tänaseks on selliseid e-teenuseid juba 80.
Innovaatiline ja mugav Smart-ID toimib lihtsal põhimõttel: kasutaja laadib Google Playst või App Store’ist nutiseadmesse Smart-ID rakenduse ning tuvastab oma isiku elektrooniliselt, kasutades selleks Mobiil-IDd või ID-kaarti, või minnes pangakontorisse. Nii nagu ID-kaardi ja Mobiil-ID jaoks, on ka Smart-ID kasutamiseks vaja PIN1 ja PIN2-koode, mille kasutaja loob samas rakenduses.
SK ID Solutions tõi Balti riikides populaarse Smart-ID turule 2017. aasta alguses ja selle abil saab kasutada finants-, haridus-, telekommunikatsiooni-, energia- ja jaekaubandussektori e-teenuseid. Smart-ID kasutamine on tasuta. Lisaks Smart-ID-le kasutab 300 000 inimest Eestis ja Leedus ka SK ID Solutionsi pakutavat Mobiil-ID teenust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele