• 15.02.18, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia muutis 23. veebruari oma töötajatele vabaks päevaks

Telia Eesti otsustas Eesti Vabariigi 100. juubeli tähistamise puhul muuta 23. veebruari oma töötajatele vabaks päevaks.
Telia muutis 23. veebruari oma töötajatele vabaks päevaks
  • Foto: Pixabay
Telia Eesti personaliüksuse direktor Janika Kuusik märkis, et kuna tegu on suure ja väärika tähtpäevaga, otsustas ettevõte töötajatele selle raames ka omapoolse kingituse valmistada.
„Kuna 24. veebruar on laupäev, mille paljud inimesed veedavad nagunii pereringis, soovime täiendava vaba päevaga anda inimestele võimaluse hakata Eesti sünnipäeva pidustusteks valmistuma juba reedel. Sel päeval saame mõtiskleda iseenda, oma riigi ja riikluse üle, osaleda EV100 sünnipäevaüritustel ja valmistada ette peolaua. Saame veeta päeva koos oma lähedastega ning loodame, et vaba päev tekitab erilise peotunde ja õhustiku,“ lisas Kuusik.
Telia esindused on 23. veebruaril avatud lühendatud töögraafiku alusel.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.18, 17:18
Telia laseb endale Tartusse maja ehitada
Kinnisvaraarendaja Fausto Capital asub Teliale Tartusse Turu tänava äärde ehitama uut kolmekorruselist ärihoonet, mille kahele ülemisele korrusele kolib Telia Tartu esindus.
Uudised
  • 28.02.18, 10:24
Telia ostis kohaliku pilveteenuste pakkuja
Telia Eesti AS ja pilveteenuseid pakkuv Termnet Eesti OÜ allkirjastasid lepingu, millega Telia omandas ettevõtte pilveteenuste äri.
Uudised
  • 19.02.18, 09:41
Järjest enam ettevõtteid annab töötajatele reede vabaks
EV100 kodulehe üleskutsega anda 23. veebruar töötajatele vabaks on avalikult liitunud juba ligi 30 ettevõtet, näiteks tuntumatest Forum Cinemas, Tele2, AS Toode ja GrabCAD.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele