• 21.11.17, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia tõi turule uutmoodi seadmekindlustuse

Esimese Eesti telekomiettevõttena hakkas Telia pakkuma uudset seadmekindlustust, mis pakub kõikide riskide katet ning mida saavad kasutada kõigi kohalike mobiilioperaatorite kliendid.
Telia tõi turule uutmoodi seadmekindlustuse
  • Foto: Pixabay.com
Uus seadmekindlustus pakub ulatuslikku katet nii mobiiltelefonidele kui tahvelarvutitele, mis kehtib nii seadme varguse, hävimise, purunemise kui juhusliku kaotsimineku korral. Seadmekindlustuse saab vormistada nii Telia e-poest kui esindusest ostetud uuele seadmele.
Telia lisaväärtusteenuste valdkonna juht Maksim Melamed märkis, et värske kindlustusteenus eristub eeskätt oma mugavuse poolest, kuna klient ei pea selle sõlmimiseks ega loobumiseks kuhugi kohale minema ning kogu asjaajamine saab soovi korral aetud internetis.
„Kui juhtub, et seade kukub maha, kaob või varastatakse, saab inimene kahjujuhtumist teada anda Telia iseteeninduses. Seadme asendamise või remondi korral ei pea klient esindusse minema ning seadme kõik transpordikulud tasub Telia,“ selgitas Melamed.
Uus seadmekindlustus eristub teistest sarnatest teenustest mitme olulise täienduse võrra. Näiteks puudub seadme vanusest tulenev hüvitise summa vähenemine, ehk klient võib alati kindel olla, et tema seadmele kehtib kogu kindlustusperioodi vältel 100-protsendiline hüvitis. Nii et kui näiteks aastavanuse iPhone 6-ga peaks midagi juhtuma, asendab kindlustusandja selle võimalusel täpselt samaväärse mudeliga.
Samuti on ainulaadne see, et kui seade peaks kaotsi minema või varastatama, katab kindlustus Telia mobiiliteenuse kliendile kuni 200 euro ulatuses loata kasutamisega tekitatud arve, mis hõlmab nii kõnesid, SMS-e kui mobiilset internetti.
Melamedi kinnitusel saavad Telia Seadmekindlustust asutada kõigi kohalike mobiilioperaatorite kliendid, kes soetavad Teliast endale uue mobiiltelefoni või tahvelarvuti. Kindlustuse saab seejuures vormistada kuni 14 päeva peale uue seadme ostmist.
Telia põhiteenuste kliendile, kes kasutab uut Mobiilse Elu paketti, Telia TV teenust või Telia Koduinterneti teenust, on uus seadmekindlustus esimese 3 kuu jooksul tasuta. Neljandast kuust rakendub kindlustustasu, mille maksumus on alates 3,9  eurost kuus.
Telia Eesti pakub Seadmekindlustuse teenust koostöös Telia Försäkring AB-ga, mis on Telia Company koosseisu kuuluv kindlustusettevõte. Seadmekindlustuse teenuse puhul tehakse koostööd rahvusvahelise kindlustusmaakleriga Willis Towers Watson, mis on ajaloos tegelenud näiteks Titanicu ja Hindenburgi kindlustusjuhtumitega.

Seotud lood

Uudised
  • 26.01.18, 09:37
Telia kasumlikkus kasvas 5,6%
Telia Eesti kasvatas nii eelmise aasta neljandas kvartalis kui 2017. aasta kokkuvõttes oma müügitulu ja kasumlikkust.
Uudised
  • 12.12.17, 13:16
Tehnikaülikool avab uue professuuri ja hakkab targa linna lahendusi arendama
Tallinna tehnikaülikool (TTÜ) avab tuleval aastal kommunikatsioonitehnoloogia professuuri, kus teadlased ja tudengite hakkavad arendama asjade interneti ja targa linna tulevikulahendusi.
Uudised
  • 31.01.18, 09:21
Kümned tuhanded kodud said kiirema interneti
Eelmisel aastal alustas Telia mahuka projektiga, mille eesmärk on uuendada interneti püsivõrku üle kogu Eesti. 2017. aastal jõudiski kiire ja kaasaegne internetiühendus kümnete tuhandete klientideni.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele