Eestist alguse saanud ja täna kõige kiiremini kasvav Euroopa taustaga sõidujagamise platvorm Taxify palkab sel aastal Tartu kontorisse 20 uut arendajat ning 50 klienditoe spetsialisti.
- Taxify looja Markus Villig. Foto: Andres Haabu
Taxify arendusmeeskonna juhi Rain Johansoni sõnul on arenduskeskuse uuteks projektideks andmekaeve ning töö masinõppel põhinevate algoritmidega. “Viimase aastaga on sõitude arv kümnekordistunud. Kiire kasvu juures vajame tipptasemel klienditoe spetsialiste ja IT-talente, et hallata tuhandete reaalajas toimuvate sõitudega platvormi ning mobiilirakendust üleüldiselt masinõppe abil efektiivsemaks muuta,” lisas Johanson.
Taxify on 2013. aastal asutatud eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset taksode ja sõidujagamise platvormi. Taxify tegutseb 20 erinevas riigis Euroopas, Aafrikas ja Kesk-Ameerikas, vahendades aastas kümneid miljoneid sõite enam kui 3 miljonile kliendile. Ettevõte kasvab iga kuu 15-25%, olles selle näitajaga täna kõige kiiremini kasvav Euroopa taustaga sõidujagamise platvorm.
Vabade töökohtade kirjeldused leiab Taxify koduleheküljelt.
Seotud lood
Eesti päritolu juhtiv Euroopa transpordiplatvorm Taxify jätkas laienemist Austraalias, käivitades teenuse Melbourne’is.
Aastal 2017 sai Taxify üheks suurimaks Euroopa taustaga sõidujagamise platvormiks.
Mõni nädal tagasi oli Taxify kimpus Londoni transpordiametiga tegevusloa tõttu. 22. septembril teatas amet, et ka Eesti idu suurim konkurent Uber võib suu uuest litsentsist puhtaks pühkida.
Sel nädalal kuulutati Brüsselis välja Euroopa mobility-valdkonna idufirmade võistluse üksteist finalisti. Euroopa Parlamendi initsiatiivil toimuval konkursil pälvis Taxify võistlusvälise eriauhinna panuse eest valdkonna arengusse Euroopas.
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.